شبکه اجتماعی گوگل الو ( Google Allo )

راهنما ، مستندات ، و توضیحات شبکه اجتماعی Google Allo

شبکه اجتماعی گوگل الو ( Google Allo )

راهنما ، مستندات ، و توضیحات شبکه اجتماعی Google Allo

مشخصات بلاگ

گوگل الو ( Google Allo ) یک شبکه اجتماعی هوشمند است که در 21 سپتامبر 2016 ( مقارن با دوم مهر 1395 ) به طور رسمی در گوگل پلی منتشر شد .
الو را میتوان نسل جدیدی از شبکه های اجتماعی دانست که با دستیار هوشمند خود به زودی غوغا به پا خواهد کرد .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حل مشکلات گوگل الو ( Google allo )

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ

لوگوی گوگل الو


گوگل الو ( Google Allo ) مسنجر و پیام رسان هوشمند گوگل است که به لطف دستیار هوشمند خود یعنی Google Asistant غوغا کرده است .

Allo موفق شد در کمتر از یک هفته 5 میلیون نصب داشته باشد که این آمار در نوع خود بی نظیر است .

در این پست قصد داریم تا مشکلاتی که ممکن است در راه نصب گوگل الو برای شما پیش بیاید را به شما معرفی کنیم و روش حل آن ها را برای شما شرح دارید .

همچنین شما میتوانید مشکلات خود را مطرح کنید تا در صورت امکان به آنها پاسخ داده شود .

لطفاً برای مشاهده جزییات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

گوگل الو کار نمی کند !!!؟؟؟

گوگل بازخورد هایی از تعدادی از کاربران خود مبنی بر اینکه الو با گوشیهای هوشمند آنها سازگار نیست ، دریافت کرده است 

اگر شما هم با مشکلاتی رو به رو هستید در این پست میخواهیم به شما ایده هایی بدهیم تا بتوانید به احتمال زیاد مشکل خود را حل کنید :



Oops, we can’t reach Allo Servers

یکی از مشکلات آزار دهنده ای که کاربران همیشه از آن شکایت میکند این ارور ناخوشایند میباشد این ارور میتواند از سرعت کم اینترنت ناشی شود ، اگر شما هم از افرادی هستید که با این مشکل مواجه میشوید این پست می تواند به شما کمک شایانی کند .


راه حل مشکل "Oops, we can’t reach Allo servers" در گوگل الو ( Google Allo )

اگر شما در حال نصب گوگل الو بر روی اسمارت فون یا شبیه ساز اندروید خود هستید و با این مشکل رو به رو شدید ، واضح است که این مشکل ناشی از مشکلات اینترنت شما میباشد اما ممکن است از چند مشکل کوچک دیگر نیز ناشی شود ، بنابر این برای جلوگیری از مشکل پیش آمده مراحل زیر را طی کنید :


1- مطمئن شوید که دیتای شما فعال میباشد ، ممکن است شما اشتباها آن را غیر فعال کرده باشید و یا حتی شارژ نت شما تمام شده باشد و

2-پیشنهاد میشود که از اتصال WI-FI یا اینترنت 3G یا 4G استفاده کنید ، مطمئن شوید که از اینترنت با کیفیت استفاده میکند ، صادقانه بگویم برای استفاده لذت بخش از Google Allo نیاز به اینترنت با سرعت مناسب دارید .

3-شما باید دیتای برنامه یا cache آنرا پاک کنید برای اینکار به Setting >> Apps >> Google Allo >> Clear Data And Cache  بروید تا همه ی اطلاعات جا مانده در برنامه پاک شوند تا در نتیجه به اجرای بهتر برنامه کند .

4- اجرا کردن Google Allo گوگل الو در شبیه ساز اندروید در PC یا کامپیوتر ( مانند BlueStack ) پیشنهاد نمی شود . بنابراین ممکن است دلیل آن ارور ها همین مسئله باشد .

5-همچنین شما باید مطمئن شوید که گوگل پلی در سیستم شما به طور کامل اجرا شده و دسترسی های لازم را دارد ، در غیر این صورت این ارور ها بعید نیست !

6-اگر Google allo حتی بعد از اجرای همه این مراحل نیز به درستی اجرا نشد ، پیشنهاد من به شما boot کردن دستگاه اندرویدی شما میباشد 

توجه :  مورد 6 توصیه نویسنده است و به نظر شخص بنده یکم تند روی هست !



SMS تایید به دست من نمی رسد ...

شاید شما نیز با این مشکل مواجه شده باشید ، حتی بعد از اینکه تمامی مراحل را به دقت انجام داده اید .

مراحل زیر را دنبال کنید تا به احتمال زیاد مشکلتان حل شود .

1-در ابتدا همانند آنچه در قبل گفتیم از صحت اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنید،بهتر است از اینترنت 3G یا 4G یا اتصال Wi-Fi استفاده کنید .

2-مراقب باشید که کشور خود را به درستی وارد کنید و از صحت شماره تلفن وارد شده اصمینان حاصل کنید .

3-مطمئن شوید که گوشی شما دارای آنتن گیری خوبی می بشاد ، چون اگر گوشی شما بد آنتن دهد SMS نمی تواند به آسانی به دست شما برسد .

4-بعضی مواقع ممکن است ارسال SMS کار نکند  بنابراین بهتر است روی گزینه CALL ME کلیک کنید تا گوگل به شما زنگ بزند و اطلاعات را به شما بدهد .

5-به طور کامل از گوگل الو خارج شوید و دوباره وارد شوید ، دوباره امتحان کنید 

اگر کار کرد که شما خوش شانسید ! در غیر این صورت مرحلۀ بعد را امتحان کنید .

6- اگر هنوز هم با این مشکل برخورد کردید ، شاید بهتر است یکبار Google Allo را حذف ( Uninstall ) کرده و دوباره نصب ( Install ) کنید ، این ممکن است جواب بدهد 

7- شاید Restart دستگاه اندرویدی و پایان دادن به همه Proccess ها و از سرگیری آنها بتواند به بهبود عملکرد دیوایس شما کمک کند .



اگر همۀ این ها را امتحان کردید و با اینحال به جواب نرسیدید مشکل خود را جزییات در بخش نظرات مطرح کنید ، همۀ تلاش خود را میکنیم تا به شما کمک کنیم :)


ترجمه و تالیف : وبلاگ شبکه اجتماعی نرم افزار پیام رسان Allo

نظرات  (۶)

من وقتی پیامی رو میفرستم کنار پیام یه علامت سوال قرمز نسون داده میشه مشکل از کجاست؟
سلام
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید؛
من برنامه ی آلو را یکبار حذف کردم و مجدد بعد از سه ماه نصب کردم با همان شماره و خطم.چه جوری میتونم به گپ های اون موقع دسترسی داشته باشم؟
سلام گوگل الو من با نت گوشیم کار نمیکنه چرا ؟؟؟؟
سلام وخسته نباشید من allo رو نسب کردم همه چی خوبه فقط پیامهای ارسالی و دریافتی فرستاده میشه ولی گوشه صفحه میره ودیده نمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام من همین که میرم تو برنامه ارور میده و میاد بیرون .مینویسه allo has stopped.لطفا جواب بدید

سلام برنامه برای من نصب نمیشه و وقتی از داخل اپ استور ایران اپ هم میخوام دان کنم میگه با دستگاه شما سازگار نیست مشکل از کجاست.گوشی من galaxyj7 اندروید ۶.۰.۱ هست ممنون
پاسخ:
سلام 
شما باید برنامه رو متناسب با device dpi خودتون نصب کنید .
برای dpi های مختلف نسخه های مختلف موجوده .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی